Emmie

Hejsan Hejsan!
första inlägget för mig på denna bloggen..
sanna är en övertygande tjej, tjatat liiiiiite länge om att vi ska skaffa en blogg, men nu får vi/jag se hur det går ;)

idag sov jag över med en kompis, men är själv nu =)
sitter och äter min berömda fruktsallad. inte för att det e något speciellt med den, men jag menar FRUUUKT.. älskar frukt! :)

syrrorna e inte hemma, heller inte föräldrarna så nu e det musik på högsta volym och bara njuta av dom sista dagarna av lovet! :*
ikv kommer nog mormor och morfar och äter middag, som vanligt, nej men det e trevligt :D
mormor och morfar e guld värda! ställer upp för allt och alla, hade aldrig klarat mig utan dom :))

Fredag= tacos :D 
WHIIII !!
för er som inte vet så denna familjen äter ALLTID och då menar jag ALLTID tacos på fredagar!
och det har jag gjort så länge jag kan minns!
mums gott :*

Nu ska jag nog se på film och mysa lite till :)






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback