syskonbloggen äntligen startad :)


Hejsan alla!
Välkommen till vår blogg!
Vi hoppas att ni kommer gilla den och vi ska försöka att ha många inlägg per dag!

Lite fakta om oss:

Sanna:
Jag är 13 år och ska fylla 14 år den 4 November. Jag driver en egen blogg också om heter: http://saannaasphoto.blogg.se
Jag går på på fotboll och går i laget BBK.
Jag älskar att fota med min systemkamera som också heter Canon eos 1000D.
förutom att fota och spela fotboll så umgås jag även med vänner,familj,släkt och brukar spela tennis:)

Emmie:

Jag är 15 år och ska fylla 16 år den 1 September, jag drev själv en egen blogg för ett tag sedan men nu satsar jag på denna bloggen.
Jag älskar att dansa, fota, va med vänner/kompisar/vänner/släkt.
Jag slutade på fotboll för ett tag sedan men gillar endå att spela på fritiden.

Vi har även en lillasyster på 8år som tyvärr inte är med i denna bloggen.

Hejdå
// Oss båda.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback