Sanna: I can love something , and I can hate something too.

Hejsan alla ! :)

GUD, vad mycket prov & läxor vi har haft dom 1-3 senaste veckorna!
I måndes hade vi NO prov, i Tisdes hade vi Matte prov och igår hade vi Svenska prov + läxa ..
Förra veckan hade vi även glosprov.
Nu har jag inte förrens nästa fredag i So .. Så nu ska jag äntligen njuta av vardagarna och fritiden och kunna gå och träna istället för att hoppa över dom för att plugga! :)

Imorgon är skoldagen som vanligt, sen efter det åker jag hem och hittar på något mysigt med familjen kanske. Sen äter vi samma mat som varenda Fredag(taaaacos!!:D).
Senare på kvällen blir det att kolla på tv:programmet "Minuten" , jag älskar det(a)
Ingen match denna helg iaf , skönt men tråkigt.
Återkommer vad jag ska hitta på hela helgen.

Nu ska jag sova, så godnatt på er alla.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback